banner

Cunniscite sti principii di cuncepimentu di muffa die-casting?

1. Formwork

Die casting pezzi persunalizati

1. A superficia esterna hè necessaria per esse luminosa è flat.Dui buchi di punch sò aghjuntu à i frames di u moldu di fronte è posteriore.Prestate attenzione à i lochi induve ùn sò micca inseriti per impediscenu e parte di cascà.
2. U quadru di muffa di piastra AB hè assuciatu cù l'altri per fà 0,1-0,15, è un baffle d'acqua volante hè aghjuntu à impedisce l'aluminiu di volà fora è ferite a ghjente.
3. Per impediscenu u mudellu di deformazione, almenu fate duie colonne di supportu, una nantu à u cune di shunt, è una nantu à u cune di shunt.Attenti à ùn interferiscenu micca cù altre parti.

4. U moldu aghjunghje 2-4 parentesi media è parentesi media, è u latu di u bracket mediu hè megliu fattu cù un limitu.
5. U pianu di fondu di u moldu deve esse apertu per facilità a dissipazione di u calore.
6. I quattru cantoni di u moldu deve esse tagliatu per impediscenu di chjappà u postu verde durante a stallazione.
7. U tavulu di u pirtusu internu di l'anellu di pusizioni hè necessariu di nitrurà dopu à grinding internu è lucidatu longu a direzzione di ejection.
8. A durata da u fondu di l'anellu di rinfrescante nantu à a superficia di l'anellu di pusizioni à a superficia di u cone splitter hè in generale uguali à u gruixu di a torta.Ci hè duie manere di riparà stu anellu di rinfrescante: saldatura è riscaldamentu è pressa.
9. U shunt cone deve esse rinfriscatu da u trasportu di l'acqua, è 25-30mm luntanu da a superficia di u shunt cone.
10. I quattru buchi di guida di a basa di u moldu duveranu esse chjassi cù una prufundità di 8-10mm.
11. A basa di u moldu deve esse struitu è ​​temperatu, preferibile una basa di u moldu forgiatu.
12. Per facilità l'eliminazione di l'inserti di u moldu internu, un pirtusu pò esse aghjuntu nantu à a superficia di u moldu, è dopu uni pochi di viti senza testa ponu esse cullati, per quessa hè cunvenutu per disassemble è rimpiazzà l'inserti.
13. I fori d'alzamentu deve esse almenu M30 è 45 profonda, è almenu 2 à a cima.
14. U slingshot esternu deve esse equipatu cù una tappa protettiva di primavera per impedisce a primavera di deformità.
15. A superficia chì hè più altu ch'è a superficia di a basa di u moldu è deve esse in cuntattu cù a terra deve esse aghjuntu cù culonni di supportu.

2. Muffa interna, inserisci

1. Fate un trattamentu di sollievu di stress prima di trattamentu termale dopu a trasfurmazioni.Tempra generale in lega d'aluminiu HRC45+/-1°C, tempra in lega di zincu HRC46+/-1-1°C
2. A tolleranza fitta di u moldu internu: In generale, deve esse circa 0,05-0,08 mm più chjuca di u quadru di u moldu, è pò esse facilmente cacciatu è mette in u quadru di u moldu cù un anellu di elevazione.
Tolleranza di adattazione di ditale: a liberazione di ditale di più grande o uguale à 8 mm hè 0,05 mm,
A distanza di ditale di menu o uguale à 6 mm hè 0,025 mm.
3. Tutti l'anguli dritti è aguti nantu à u moldu internu deve esse più di R0.5mm.
4. Aduprate viti flat-blade per bluccà i buchi eccessivi nantu à a superficia di u moldu internu.

3. Runner è u disignu di u sistema di scaricamentu di scorie

1. A strada principale di u flussu di a torta di tela nantu à u cune di shunt deve esse in 1/3 di a superficia di u circhiu.In questu modu, a superficia di separazione hè chjusa prima chì u materiale friddu entre rapidamente in a cavità.
2. U canali principale sopra u cone split deve esse fattu in una forma "W", è u gruixu di a torta deve esse 15-20mm.
3. In generale, a durata di u corridore principale deve esse 30-35mm, è u moldu deve esse 5-10 ° da una parte.
4. In generale, u canali di flussu cruciveru hè megliu per curvarle è fà più di 2 passi per impediscenu chì u materiale friddu entre in a cavità attraversu u canali di flussu cruciveru, risultatu in linee di barriera fretu nantu à a superficia di u pruduttu.
5. In generale, hè megliu aghjunghje 2 buffers à a pusizioni di a porta induve u canali di flussu croce entra in u pruduttu, perchè u materiale friddu hè cumpletamente bluccatu fora di a cavità.
6. In generale, u nivellu di u ditale sottu à u corridore principale deve esse moldatu, è deve esse sopra R2.
7. U core protruding in u latu oppostu di u corridore principale deve esse evitata, è u saccu di slag in u latu oppostu di u corridore principalu deve esse basura prima, è dopu apertu secondu a situazione.
8. U saccu di slag hè megliu aduprà u pianu di u tribunale, a forma transversale di un semicircle, è l'ingaghjamentu di l'acqua è u groove di l'exhaust sò siparati da 1/3.L'entrata di l'acqua di u saccu di slag deve ancu esse saltata.
9. U slot d'escavazione deve esse scontu è transizione liscia, seguitu i reguli di "3.2.1".
10. Per facilità a trasfurmazioni, a porta à a junction di u canali di flussu direttu è u pruduttu deve esse saltatu, è ùn hè micca faciule per perdiri carne durante u post-processamentu.

4. Core pulling mecanismu

1. U slider deve esse fattu cù almenu un pirtusu di die pendente nantu à a superficia superiore è inferjuri per facilità a disassembly è l'assemblea.
2. U fondu di u slider deve esse un tagliu di tagliu, è a striscia resistente à l'usura deve esse fatta in 2 pezzi di 8-12mm più altu ch'è a superficia di basa di u muffa di fondu per facilità a pulizia di slag d'aluminiu durante a produzzione.
3. A perla di u slider deve esse un groove resistente à l'usura, chì hè 45 ° cù a direzzione di u core pulling.
4. U mecanismu di sliding deve esse flexible in guiding and sliding, stabile in u muvimentu, cù una liberazione di 0.08--0.12MM.
5. Dopu chì u moldu hè chjusu, u slider è u bloccu di serratura deve esse pressatu strettu, l'area di cuntattu ùn hè micca menu di dui terzi, è hà una certa pretensione.

 
If you'd like to speak to a member of the Anebon team for Aluminum Casting,CNC Machined Custom Service,CNC Turning Alloy, please get in touch at info@anebon.com


Tempu di post: Feb-25-2021