banner

U Rolu di Cutting Fluid

Quandu si usa u centru di machining CNC per processà e parti è i prudutti, u fluidu di taglio serà usatu in cunjunzione.Allora chì rolu ghjucà u fluidu di taglio in a machining?Seguimu l'editore per capisce u rolu di u fluidu di taglio:

1. Lubrication: In più di rinfrescante è rinfrescante, u fluidu di taglio pò ancu ghjucà un rolu di lubricazione.Durante u processu, u fluidu di taglio pò riduce l'attrito, l'usura è a fusione trà a faccia di rake è u tagliu, è a faccia di fiancu è a superficia di u travagliu.A capacità di aderisce è aderisce.In certe cundizioni, l'attrito frontale è posteriore di l'uttellu pò esse ridutta utilizendu un fluidu di chip d'alta qualità, ottenendu cusì l'effettu di allargà a vita di l'uttellu è ottene una qualità di superficia megliu di a pezza.A più impurtante hè chì pò ancu riduce a generazione di tumuri custruiti.

Anebon

2. Cooling and cooling: A causa di e proprietà di liquidu di u fluidu di taglio, hà a capacità di rinfriscà.A so funzione di rinfrescante pò riduce significativamente a temperatura generata quandu u pezzu di travagliu hè tagliatu, riduce l'usura di l'utensili, aumenta a vita di l'utensili, è cuntrullà a temperatura. rinfriscà a superficia processata per impedisce a generazione di strati deteriorati termicamente.

 

3. Anti-ruggine: Quandu a machina strumentu hè trasfurmata, a machina strumentu è u travagliu sò facilmente rusted per via di l'umidità, sudore di manu, ossigenu è altre ubstances in l'ambienti circundante.In particulare in l'estiu, a situazione di alta temperatura è alta umidità hè più prominente.Per quessa, sicondu sti cundizioni attuali, quandu u prucessu di prudutti di metallu è u tempu di trasfurmazioni hè longu, u fluidu di taglio deve avè a funzione di prevene a ruggine.In questu modu, micca solu chì a pezza di u travagliu pò esse impedita da arrugginimentu, ma a macchina è l'uttellu pò ancu esse impedite di arrugginimentu.Troubled.
U fluidu di taglio ghjoca un rolu maiò in u prucessu di taglio di metalli.Per quessa, quandu sceglite u fluidu di taglio, u fluidu di tagliu di alta qualità più adattatu deve esse sceltu raghjone, perchè e quattru funzioni maiò di taglio ponu esse ghjucate perfettamenti, è a vita di l'uttellu pò esse allungata è a trasfurmazione pò esse garantita.Accuratezza, prevene a ruggine, migliurà l'efficienza di taglio, riduce i costi di sopravvivenza è parechji altri benefici.

 

4. Pulizia: Durante a trasfurmazioni di u pruduttu di u travagliu, alcuni debris, powder di metallu, o powder di grinding wheel seranu pruduciutu, chì aderiscenu à l'uttellu, o trà a superficia di trasfurmazioni di u pruduttu è a parti in muvimentu di a macchina, equivalenti. quantità di aderenza Quandu diventa più grande è più grande, pruducerà graffii meccanichi è abrasioni, chì anu una mala influenza nantu à a qualità di a superficia di u pruduttu, riduce a precisione di a machina è a vita di u strumentu.Per quessa, quandu u fluidu di taglio hè sceltu, hè necessariu di avè un effettu di pulizia, è serà pressurizatu quandu hè utilizatu, in modu per aumentà a capacità di lavare di u fluidu di taglio è facilità u lavamentu puntuale di sti chips è polveri fini. .


Tempu di posta: 29-lugliu-2020