banner

Hè a macchina di taglio laser megliu cà u filu di taglio?

Dapoi l'avventu di a macchina di taglio laser di metallu, hè stata ricunnisciuta gradualmente da i cunsumatori.Allora chì sò i vantaghji di u metudu di taglio tradiziunale nantu à a macchina di taglio laser?

Prima vedemu e caratteristiche di u taglio laser è u filu di taglio:

taglio laser:
L'ultime attrezzature di taglio laser mainstream, principalmente macchina di taglio laser in fibra è macchina di taglio laser CO2.
L'attuale macchina di taglio laser CO2 hè aduprata principalmente per taglià i piatti grossi è ponu taglià materiali non metallici.
E caratteristiche principali di u taglio laser: vitezza di taglio veloce, bona qualità di taglio è pocu costu di trasfurmazioni.

Taglio laser di metalli

Taglio tradiziunale di filu:
U tagliu di filu pò solu taglià i materiali cunduttori, chì limita u so scopu di applicazione è esige un refrigerante di taglio durante u prucessu di taglio.Per esempiu, a pelle ùn hè micca adattatu per l'usu.Ùn hè micca a paura di l'acqua, taglià a contaminazione di u fluidu, è ùn pò micca esse cutatu cù filu.

Taglio di filu di metallu

Inoltre, secondu u tipu di filu utilizatu, u filatu di filu attuale hè divisu in filu veloce è filu lento.U filu hè fattu di filu di molibdenu è pò esse usatu per parechji tagli.U filu hè lento à aduprà è pò esse usatu solu una volta.

P: L'applicazione di u filu di metallu hè più di quellu di u filu di molibdenu perchè hè assai prezzu.

U vantaghju di u tagliu di filu tradiziunale: pò cutà a lastra in una forma di una volta, ma u tagliu di u filu serà assai aspra.

Dopu avè parlatu di e caratteristiche di u taglio laser è u tagliu tradiziunale di filu, paragunemu brevemente i so principii di taglio è i difetti:

U principiu di taglio laser: l'alta temperatura generata da l'irradiazione di u fasciu laser d'alta densità d'energia funde l'incisione di u materiale di taglio, rendendu cusì u tagliu.Per quessa, u materiale di metallu tagliatu ùn deve esse troppu grossu, altrimenti a zona affettata da u calore pò esse troppu grande per esse tagliata.

U campu di applicazione di taglio laser hè assai largu.Pò cutà a maiò parte di metalli è ùn hè micca limitatu da a forma.U svantaghju hè chì si pò tagliate solu fette fini.

Principiu tradiziunale di taglio di filu: taglià u filu di metallu cù filu di molibdenu, energice per pruduce materiale di taglio di alta temperatura per esse tagliatu, di solitu usatu cum'è un muffa.A zona affettata da u calore hè più uniforme è più chjuca.Puderà taglià platti grossi, ma a velocità di taglio hè lenta, solu i materiali cunduttori ponu esse tagliati, è a superficia di a custruzzione hè chjuca.

U svantaghju hè chì ci sò consumables, è u costu di trasfurmazioni hè più altu ch'è u costu di taglio laser.

In sintesi, i dui anu i so vantaghji è ponu esse cumplementarii l'un l'altru.In ogni casu, cù u sviluppu di a dumanda industriale, l'imprese di trasfurmazioni anu esigenze più altu è più altu per a produzzione di massa, chì significa chì u più altu l'efficienza di u travagliu, u più altu hè a velocità di taglio di metalli, è u prucessu di taglio laser d'alta qualità, low-cost hè più. adattatu bisogni pruduzzione mudernu, è taglio filu hè à pocu à pocu perde a so cumpetitività mercatu.

Dapoi u sviluppu di machine à taglio laser, u prezzu di machine à taglio laser hè cascatu una volta è torna per via di l'aumentu di i pruduttori.Una grande parte di u mutivu perchè parechji industrie di lamiera è di trasfurmazioni di metalli ùn sceglienu micca e macchine di taglio laser hè u so equipamentu di taglio tradiziunale "coste di pollo".Hè più impurtante di rinunzià à i "costi di pollo" di u sviluppu di a fabbrica di clamping è cumprà una macchina di taglio laser chì in realtà ùn hè micca caru, è gode di u metudu di trasfurmazioni d'alta velocità è precisu!

If you'd like to speak to a member of the Anebon team, please get in touch at info@anebon.com


Tempu di Postu: Feb-17-2021