banner

Materiale di u prototipu di plastica

Anebon CNC Fresatura Plastica

I prototipi di plastica CNC di solitu usanu ABS, PC, nylon, etc. I seguenti sò e proprietà di materiale per riferimentu.

 

L'ABS combina organicamente e proprietà di PB, PAN è PS.Dunque, l'ABS hà una bona resistenza à l'impattu, stabilità dimensionale, bassa assorbimentu d'acqua, bona resistenza à a corrosione è alta forza meccanica.L'ABS hà ancu eccellenti proprietà chimiche è proprietà d'insulazione elettrica.Puderà mantene a so forma quandu si riscalda.

PC (policarbonate) hè un materiale trasparente cù proprietà eccellenti in quantu à e proprietà meccaniche, proprietà d'insulazione è resistenza à l'invecchiamentu di u calore.Hè di solitu usatu per fabricà prototipi medichi è equipaghji di bellezza.

PA (nylon) hè un plasticu di ingegneria impurtante cù una resistenza eccellente è una resistenza à l'usura.A resistenza à l'oliu, a resistenza à u clima, a resistenza à a temperatura alta è altre caratteristiche sò largamente usate in l'industria di l'automobile, cumprese pannelli di strumenti, sedili, manici, coperchi di mutore, prese elettriche è altre parti.

POM (polyoxymethylene) hà una alta resistenza à l'usura, alta forza meccanica è rigidità, ma poca resistenza à a corrosione è aderenza.

There are many materials that can be used to make CNC machined plastic prototypes. Materials with different properties can be used to make different functional prototypes. Want to realize your design, welcome to contact us info@anebon.com.

 


Tempu di pubblicazione: Settembre 10-2020