banner

Corrusione di l'aluminiu è i so diversi tipi

Materiale d'aluminiu AnebonL'aluminiu hè u sicondu metale più grande di u pianeta, è per via di e so proprietà eccellenti, hè unu di i metalli più utilizati oghje.Per quessa, hè utile à capisce e cundizioni chì accurtà a vita di sti metalli.

A corrosione di qualsiasi metallu affettarà assai a so forza funziunale, è in i casi estremi portanu à danni strutturali, cum'è cracks, fratture parziali è fallimentu materiale cumpletu.

Chì ghjè a corrosione d'aluminiu?A corrosione di l'aluminiu si riferisce à a descomposizione graduale di molécule d'aluminiu in ossidi, riducendu cusì e so proprietà fisiche è chimiche.In essenza, l'aluminiu hè un metallu attivu, ma hè ancu un metallu passiu.

 

Tipi di corrosione d'aluminiu
Corrusione atmosferica
A forma più cumuna di corrosione d'aluminiu.L'esposizione di l'aluminiu à l'elementi naturali pò causà corrosione atmosferica.Siccomu pò esse in a maiò parte di i posti, a corrosione atmosferica custituisce a più grande parte di u dannu tutale à l'aluminiu causatu da tutti i tipi di currusioni in u mondu.

Corrusione elettrica
A corrosione galvanica, cunnisciuta ancu com'è corrosione di metalli dissimili, affetta l'aluminiu fisicamente o per mezu di elettroliti cunnessi à metalli preziosi.U metallu nobili pò esse qualsiasi metallu cù reattività più bassa di l'aluminiu.

Pitting
A corrosione di pitting hè u fenomenu di corrosione di a superficia di u metale d'aluminiu, chì hè carattarizatu da picculi buchi (fossi) nantu à a superficia.In generale, questi dimples ùn anu micca a forza di u pruduttu.Piuttostu, questu hè un prublema esteticu, ma se l'apparenza di a superficia hè critica, pò purtà à fallimentu.

Corrusione di creve
A curruzzione di a crepa hè una forma di prucessu di curruzzione localizata in i materiali.Materiali sovrapposti o errori di design accidentali ponu purtà à a furmazione di spazii.Per via di u risultatu, a cullizzioni di l'acqua di mare in questi sacchetti pò causà a corrosione di crevice.

Esfoliazione corrosione
A corrosione di esfoliazione hè un tipu speziale di corrosione intergranulare in aleaghji d'aluminiu, cù una struttura direzionale evidente.Questu hè particularmente evidenti in i prudutti d'aluminiu chì sò stati sottumessi à u laminatu in caldu o in u friddu.


Tempu di post: 21-lugliu-2020