banner

Tolleranze di Part CNC Ogni Designer hà bisognu di sapè

A tolleranza hè a gamma accettata di dimensioni determinate da u designer basatu nantu à a forma, fit è funzione di a parte.Capisce cumu e tolleranze di machining CNC influenzanu u costu, a selezzione di u prucessu di fabricazione, l'opzioni di ispezione è i materiali ponu aiutà à determinà megliu i disinni di u produttu.
1. Tolleranze più strette significanu costi aumentati
Hè impurtante di ricurdà chì e tolleranze più strette custanu più per via di scarti aumentati, accessori extra, strumenti di misurazione speciale è / o tempi di ciclu più longu, postu chì a macchina pò esse rallentata per mantene tolleranze più strette.Sicondu a callout di tolleranza è a geometria assuciata cù questu, u costu pò esse più di duie volte quant'è mantene a tolleranza standard.
Tolleranza geomètrica globale pò ancu esse applicata à i disegni di e parti.Sicondu a tolleranza geomètrica è u tipu di tolleranza applicata, i costi supplementari ponu esse incurru à causa di l'aumentu di u tempu di ispezione.
U megliu modu per applicà e tolleranze hè di applicà solu tolleranze strette o geometriche à e zone critiche quandu hè necessariu di scuntrà i criteri di cuncepimentu per minimizzà u costu.
2. Tolleranza più stretta puderia significà cambiamenti à u prucessu di fabricazione
Specificà tolleranze più strette cà e tolleranze standard pò veramente cambià u prucessu di fabricazione ottimale per una parte.Per esempiu, un pirtusu chì pò esse machinatu nantu à un mulinu in una tolleranza pò esse bisognu di perforazione o ancu di terra nantu à un tornu in una tolleranza più stretta, aumentendu i costi di installazione è i tempi di consegna.
3. Tolleranza più stretta pò cambià esigenze di ispezione
Ricurdativi chì quandu aghjunghjenu tolleranze à una parte, duvete cunsiderà cumu e caratteristiche seranu verificate.Se una funzione hè difficiuli di macchina, hè prubabilmente difficiule di misurà ancu.Certi funzioni necessitanu un equipamentu di ispezione specializatu, chì ponu aumentà i costi di parte.
4. Tolleranza dipende di u materiale
A difficultà di fabricà una parte à una tolleranza specifica pò esse assai dipendente di materiale.In generale, u più dolce u materiale, u più difficiule hè di mantene e tolleranze specificate, postu chì u materiale si curvarà quandu hè tagliatu.Plastics cum'è u nylon, HDPE è PEEK ùn anu micca e tolleranze strette chì l'acciaio o l'aluminiu facenu senza cunsiderà speciale di attrezzi.


Tempu di post: 17-ghjugnu-2022