banner

Ci sò parechji tippi di trasfurmazioni di pezzi di precisione CNC?

Perchè u processu di pezzi di precisione CNC hè sempre più impurtante avà?Chì sò i tipi di trasfurmazioni di parti di precisione CNC?Cumu distingue?
1. High-vitezza, torni CNC fini, centri di tornitura e machini arnesi cumposti machining cun ligame di più di quattru assi.Rispondi principalmente à i bisogni di l'industrii cum'è l'aerospaziale, l'aviazione, l'instrumentazione, l'instrumentazione, l'infurmazioni elettroniche è l'ingegneria biologica.
2. Fresatura è foratura CNC d'alta velocità è di alta precisione è centri di machining verticali è horizontali d'alta velocità, d'alta precisione.Soddisfa principarmenti i bisogni di trasfurmazioni di grandi supporti di struttura cumplessa, conchiglie, scatuli, parti di materiale di metallu ligeru è parti fini in industrii cum'è teste di cilindri di mutore di vittura è aerospaziali, industrie high-tech.
3. Macchine utensili CNC pesanti è super-pesanti: fresatrici è alesatrici di pavimenti CNC, foratrici è fresatrici a gantry pesanti è centri di lavorazione a portale, torni orizzontali CNC pesanti è torni verticali, fresatrici CNC pesanti, ecc. , fabricazione di machini pesanti, grande trasfurmazioni di muffa, bloccu di cilindri di turbine a vapore è altre esigenze di trasfurmazioni di parti prufessiunale.
4. Rettificatrici CNC: Rettificatrici CNC ultra-fine, rettificatrici ad alta velocità è d'alta precisione di albero a gomiti e rettificatrici d'albero a camme, diverse rettificatrici speciali d'alta precisione, etc., per risponde à i bisogni di fine è ultra. - trasfurmazioni fine.
5. Macchine utensili CNC EDM: Macchine utensili CNC EDM di precisione à grande scala, Macchine utensili EDM à filu à bassa velocità di CNC, è Macchine utensili EDM di precisione, etc.. Bisogni speciali di trasfurmazioni è aerospaziali, aviazione è altre occupazione.
6. Utensili di macchina di formatura di metalli CNC (equipaggiu di forgiatura): l'equipaggiu di stampatura di lamiera fina CNC d'alta velocità, a macchina composta di taglio laser, a filatura putente CNC, etc., principarmenti per risponde à i bisogni di a produzzione di massa à alta efficienza di lamiera in metallo. automobili, motociclette, industria di l'infurmazione elettronica, l'apparecchi di casa è altre occupazioni È i bisogni di trasfurmazioni di vari pezzi rotativi di pareti sottili, d'alta resistenza, d'alta precisione per i roti di vittura è l'industrii militari.
7. Macchine utensili speciali CNC è linee di pruduzzione: linee di pruduzzione automatica di trasfurmazioni flessibili (FMS / FMC) è diverse macchine utensili CNC speciali.Requisiti di trasfurmazioni batch per e parti di cunchiglia è scatula.


Tempu di post: 17-ghjugnu-2022